Polityka Prywatności

Autonomis szanuje Państwa prywatność i zobowiązuje się do ochrony Państwa danych osobowych. Niniejsze oświadczenie o ochronie prywatności informuje, w jaki sposób chronimy Państwa dane osobowe, podczas gdy korzystają Państwo z naszych produktów, usług lub stron internetowych, jakie są Państwa prawa dotyczące prywatności oraz w jaki sposób jesteście Państwo chronieni prawem.

1. Kto jest administratorem danych osobowych

Administratorem danych osobowych serwisu autonomis.newzenler.com (dalej Administrator), czyli odpowiedzialnym za zapewnienie bezpieczeństwa Państwa danym osobowym jest:
Autonomis Arkadiusz Bernat Makoszyn 113B 26-004 Bieliny NIP: 6572721057 REGON: 260587794
Działalność wpisana do CEIDG.

Wprowadzenie

Niniejsza informacja o prywatności odnosi się do tej strony internetowej i innych interakcji (np. tworzenia konta na stronie internetowej, zakupu lub zapisania się na nasz produkt lub usługę, zapisania się na nasz newsletter, aktualizacji, otwierania biletu wsparcia, kontaktu z nami przez e-mail lub telefon lub kontaktu z nami za pośrednictwem mediów społecznościowych), które możesz mieć z nami. Jeśli nie zgadzasz się z warunkami, nie korzystaj z naszej strony internetowej ani z innych części tej strony internetowej.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące praktyk dotyczących prywatności, skontaktuj się z nami, korzystając z formularza wsparcia/kontakt na stronie internetowej. Możesz użyć linku kontaktowego na swojej stronie internetowej lub wysłać e-mail na adres biuro@autonomis.pl , aby uzyskać informacje kontaktowe instruktorów i administratorów strony internetowej.

2. Jakie Dane Zbieramy o Tobie

Dane osobowe to informacje, które pozwalają na identyfikację osoby. Nie obejmuje to anonimowych danych. Możemy gromadzić i przetwarzać twoje dane osobowe w różny sposób:

Dane komunikacyjne, które obejmują każdą komunikację wysyłaną do nas, zarówno za pomocą formularza kontaktowego na naszej stronie internetowej, przez e-mail, tekst, wiadomości na portalach społecznościowych, publikacje na portalach społecznościowych lub jakąkolwiek inną komunikację, którą nam wysyłasz.

Dane klienta, które obejmują dane dotyczące zakupów towarów i/lub usług, takie jak twoje imię i nazwisko, tytuł, adres do fakturowania, adres dostawy, adres e-mail, numer telefonu, dane kontaktowe, szczegóły zakupu i dane twojej karty.

Dane użytkownika, które obejmują dane dotyczące sposobu korzystania z naszej strony internetowej i usług online, a także dane, które publikujesz na naszej stronie internetowej lub przez inne usługi online. Może to obejmować produkty, treści, pliki, kursy, quizy, ankiety lub inne treści, które przesyłasz lub tworzysz na stronie internetowej.

Dane techniczne, które obejmują dane dotyczące korzystania z naszej strony internetowej i usług online, takie jak adres IP, dane logowania, szczegóły dotyczące twojej przeglądarki, długość wizyty na stronach naszej strony internetowej, liczba wyświetleń stron i ścieżki nawigacji, szczegóły dotyczące liczby wizyt na naszej stronie internetowej, ustawienia strefy czasowej i innych technologii na urządzeniach, z których korzystasz, aby uzyskać dostęp do naszej strony internetowej. Źródłem tych danych jest nasz system śledzenia analityki.

Dane marketingowe, które obejmują dane dotyczące preferencji dotyczących otrzymywania marketingu od nas i naszych stron trzecich oraz preferencji dotyczących komunikacji.

Ponadto zbieramy, wykorzystujemy i udostępniany dane zagregowane, takie jak dane statystyczne i demograficzne, do dowolnych celów. Dane zagregowane mogą być pochodnymi danych osobowych, ale nie są w świetle prawa uznawane za dane osobowe, ponieważ nie ujawniają, w sposób bezpośredni ani pośredni, tożsamości osoby, której dotyczą. Na przykład możemy zagregować dane dotyczące użytkowania w celu obliczenia procentu użytkowników korzystających z konkretnej funkcji strony internetowej. Niemniej jednak w przypadku połączenia danych zagregowanych z danymi osobowymi w sposób umożliwiający bezpośrednią lub pośrednią identyfikację tożsamości osoby, której dane dotyczą, będziemy traktować takie połączone dane jako dane osobowe i wykorzystywać je zgodnie z niniejszym oświadczeniem o ochronie prywatności.

3. W JAKI SPOSÓB WYKORZYSTUJEMY DANE OSOBOWE

Będziemy wykorzystywać Państwa dane osobowe wyłącznie wówczas, gdy zezwala na to prawo. Najczęściej będziemy wykorzystywać dane osobowe w następujących okolicznościach:  

Aby wykonać umowę, którą mamy zawrzeć lub zawarliśmy z Państwem.  

Gdy będzie to konieczne do realizacji naszych uzasadnionych interesów (lub interesów osoby trzeciej), o ile Państwa interesy i prawa podstawowe nie są nadrzędne nad tymi interesami.  

Aby wypełnić obowiązek prawny lub regulacyjny.

Cel/Działenie

Rodzaj danych

Podstawa prawna do przetwarzania, w tym podstawa uzasadnionego interesu

Zarejestrowanie nowego klienta

(a) Dotyczące tożsamości
(b) Kontaktowe

Wykonanie umowy z użytkownikiem

Obsługa i dostarczenie zamówienia i/lub świadczenie usług, w tym: (a) Zarządzanie płatnościami, opłatami i należnościami (b) Pobieranie i ściąganie należności  

(a) Dotyczące tożsamości
(b) Kontaktowe
(c) Finansowe
(d) Transakcji
(e) Dotyczące marketingu i komunikacji

(a) Wykonanie umowy z użytkownikiem
(b) Konieczne do realizacji naszych uzasadnionych interesów (ściąganie długów)

Zarządzanie naszymi relacjami z użytkownikiem, co obejmuje: (a) Informowanie użytkownika o zmianach w naszej polityce prywatności (b) Proszenie użytkownika o opinię lub wypełnienie ankiety  

(a) Dotyczące tożsamości
(b) Kontaktowe
(c) Profilowe
(d) Dotyczące marketingu i komunikacji

(a) Wykonanie umowy z użytkownikiem
(b) Konieczne do wypełnienia obowiązku prawnego
(c) Konieczne do realizacji naszych uzasadnionych interesów (utrzymywanie aktualnych informacji i badanie, w jaki sposób klienci korzystają z naszych produktów/usług)

Umożliwienie udziału w losowaniu nagród, konkursie lub wypełnienie ankiety

(a) Dotyczące tożsamości
(b) Kontaktowe
(c) Profilowe
(d) Dotyczące użytkowania
(e) Dotyczące marketingu i komunikacji

a) Wykonanie umowy z użytkownikiem
(b) Konieczne do realizacji naszych uzasadnionych interesów (badanie, w jaki sposób klienci korzystają z naszych produktów/usług, aby móc je rozwijać i rozszerzać naszą działalność)  

Zarządzanie naszą działalnością i odpowiednimi stronami internetowymi oraz ich chronienie (w tym rozwiązywanie problemów, analizowanie danych, testowanie, konserwacja systemu, wsparcie, raportowanie i hosting danych)

(a) Dotyczące tożsamości
(b) Kontaktowe
(c) Techniczne

(a) Konieczne do realizacji naszych uzasadnionych interesów (prowadzenie działalności, świadczenie usług informatycznych i administracyjnych, bezpieczeństwo sieci, zapobieganie oszustwom oraz w ramach reorganizacji działalności lub restrukturyzacji grupy)
(b) Konieczne do wypełnienia obowiązku prawnego

Dostarczanie użytkownikowi trafnych treści i reklam na stronie internetowej oraz pomiar i analiza skuteczności reklam prezentowanych użytkownikowi

(a) Dotyczące tożsamości
(b) Kontaktowe
(c) Profilowe
(d) Dotyczące użytkowania
(e) Dotyczące marketingu i komunikacji
(f) Techniczne

Konieczne do realizacji naszych uzasadnionych interesów (badanie, w jaki sposób klienci korzystają z naszych produktów/usług, aby móc je rozwijać, rozszerzać naszą działalność i opracowywać naszą strategię marketingową)

Korzystanie z analityki danych, aby ulepszać naszą stronę internetową, produkty/usługi, marketing, relacje z klientami i doświadczenia klientów

(a) Techniczne
(b) Dotyczące użytkowania

Konieczne do realizacji naszych uzasadnionych interesów (określenie typów klientów dla naszych produktów i usług, utrzymywanie aktualnych i trafnych treści na stronie internetowej, rozwijanie naszej działalności oraz opracowywanie naszej strategii marketingowej)

Przekazywanie użytkownikowi sugestii i rekomendacji na temat towarów lub usług, które mogą go interesować

(a) Dotyczące tożsamości
(b) Kontaktowe
(c) Techniczne
(d) Dotyczące użytkowania
(e) Profilowe

Konieczne do realizacji naszych uzasadnionych interesów (rozwijanie naszych produktów/usług oraz naszej działalności)

Pomaganie organom publicznym (takim jak policja) w zapobieganiu i zwalczaniu oszustw i przestępstw, a także świadczenie usług zapobiegania oszustwom

(a) Dotyczące tożsamości
(b) Kontaktowe
(c) Finansowe
(d) Transakcji
(e) Techniczne
(f) Profilowe
(h) Dotyczące użytkowania

Konieczne do realizacji naszych uzasadnionych interesów oraz uzasadnionych interesów stron trzecich/organów publicznych (zapobieganie i zwalczanie oszustw i przestępstw, chronienie niewinnych osób przed padnię

OFERTY PROMOCYJNE OTRZYMYWANE OD NAS

Możemy wykorzystywać dane dotyczące tożsamości, kontaktowe, techniczne, dotyczące użytkowania i profilowe w celu sformułowania opinii o Państwa ewentualnych życzeniach, potrzebach lub zainteresowaniach. W ten sposób decydujemy, które produkty, usługi i oferty mogą być dla Państwa odpowiednie (nazywamy to marketingiem).

Będą Państwo otrzymywać od nas korespondencję marketingową, jeśli poprosili nas Państwo o informacje, kupili od nas towary lub usługi lub podali nam swoje dane w momencie zapisywania się na konkurs lub promocję, o ile w żadnym z powyższych przypadków nie zrezygnowali Państwo z otrzymywania korespondencji marketingowej.

REZYGNACJA

Mogą Państwo w dowolnej chwili poprosić nas lub strony trzecie o zaprzestanie przesyłania korespondencji marketingowej poprzez użycie linka rezygnacji zawartego w każdej wiadomości marketingowej lub kontaktując się z nami bezpośrednio.

Rezygnacja z otrzymywania korespondencji marketingowej nie ma wpływu na nasze przetwarzanie Państwa danych osobowych do celów innych niż marketingowe, takich jak dostarczanie produktu/usługi, rejestrowanie gwarancji, optymalizacja doświadczeń związanych z użytkowaniem produktu/usługi, obsługa lub wsparcie klienta oraz inne transakcje itp.

4. BEZPIECZEŃSTWO DANYCH

Wdrożyliśmy odpowiednie środki bezpieczeństwa, aby zapobiec przypadkowej utracie danych, nieautoryzowanemu dostępowi do nich oraz nieupoważnionemu wykorzystaniu, zmianie lub ujawnieniu danych. Ponadto ograniczamy dostęp do Państwa danych osobowych tylko do tych pracowników, agentów, podwykonawców i innych osób trzecich, które wymagają dostępu do tych danych ze względu na pełnione przez siebie funkcje. Przetwarzają oni dane osobowe wyłącznie wtedy, gdy wydamy takie instrukcje, i są objęci obowiązkiem zachowania poufności. Wdrożyliśmy procedury postępowania w przypadku podejrzenia, że doszło do naruszenia danych osobowych, i powiadomimy o tym fakcie osoby, których dane dotyczą, oraz właściwy organ nadzorczy, gdy zobowiązuje nas do tego prawo.

5. ZATRZYMYWANIE DANYCH

JAK D‎ŁUGO BĘDZIEMY WYKORZYSTYWAĆ PAŃSTWA DANE OSOBOWE? 

Państwa dane osobowe będą zatrzymywane tak długo, jak to będzie potrzebne do celów, w których zostały zebrane, co obejmuje wypełnienie wszelkich wymogów prawnych, księgowych lub sprawozdawczych.

Aby ustalić właściwy okres zatrzymywania danych osobowych, bierzemy pod uwagę ilość, charakter i wrażliwość danych, potencjalne ryzyko szkody wynikające z ich nieautoryzowanego użycia lub ujawnienia, cele, w jakich je przetwarzamy, czy możemy wypełnić te cele w inny sposób, oraz obowiązujące wymogi prawne.

Dokładniej rzecz ujmując i bez ograniczania ogólnego charakteru powyższego zapisu, prawo zobowiązuje nas do przechowywania podstawowych informacji o naszych klientach (w tym danych kontaktowych, dotyczących tożsamości, finansowych i transakcji) przez 7 lat, odkąd zaprzestali oni być klientami, do celów podatkowych, audytów finansowych i prowadzenia ewidencji.  

W pewnych okolicznościach mogą Państwo poprosić nas o usunięcie swoich danych osobowych. Więcej informacji na ten temat znajduje się w punkcie „Żądanie usunięcia danych”.  W pewnych okolicznościach możemy dokonać anonimizacji danych osobowych (tak aby nie można ich było powiązać z osobą, której dotyczą) w celu prowadzenia badań, analiz lub statystyk. W takich przypadkach możemy wykorzystywać te informacje w nieskończoność bez dalszego informowania o tym osoby, której dotyczą dane.

6. Przekazywanie danych poza EOG

Udostępniamy Twoje dane osobowe w naszej grupie spółek, co oznacza przesyłanie Twoich danych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG).  Kraje poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG) nie zawsze zapewniają takie same poziomy ochrony Twoich danych osobowych, dlatego prawo europejskie zabrania przesyłania danych osobowych poza EOG, chyba że transfer spełnia określone kryteria.  

Wiele naszych dostawców usług trzecich jest zlokalizowanych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG), więc ich przetwarzanie Twoich danych osobowych będzie wymagać przesyłania danych poza EOG.

Zawsze, gdy przesyłamy Twoje dane osobowe poza EOG, staramy się zapewnić podobny stopień bezpieczeństwa danych, zapewniając, że co najmniej jedno z następujących zabezpieczeń jest wdrożone:

Nasz dostawca platformy e-learningowej Zenler, zlokalizowany w Wielkiej Brytanii, jest naszym przetwarzającym dane i podpisaliśmy umowę o przetwarzaniu danych, aby chronić Twoje dane osobowe. Przesyłamy Twoje dane osobowe tylko do krajów, które zostały uznane za zapewniające odpowiedni poziom ochrony danych osobowych przez Komisję Europejską; lub W przypadku korzystania z niektórych dostawców usług, możemy korzystać z określonych umów lub kodów postępowania lub mechanizmów certyfikacji zatwierdzonych przez Komisję Europejską, które dają danym osobowym taką samą ochronę, jaką mają w Europie; lub W przypadku korzystania z dostawców zlokalizowanych w Stanach Zjednoczonych, możemy przesyłać dane do nich, jeśli są częścią Porozumienia EU

7. Odbiorcy Danych

Możemy być zmuszeni udostępnić Twoje dane osobowe stronom wymienionym poniżej:  
Dostawcy platformy kursów online Zenler.com, którzy będą przetwarzać Twoje dane. Podpisaliśmy z nimi aneks do umowy o przetwarzaniu danych. Inne spółki z naszej grupy, które świadczą usługi IT i administracji systemów oraz realizują raportowanie kierownictwa. Dostawcy usług, tacy jak infrastruktura chmury, hosting wideo, platformy live video, dostawcy e-mail, IT i administracja systemów.

- Amazon
- Sendgrid
- FileStack
- Vimeo
- Zoom  

Doradcy zawodowi, w tym prawnicy, bankierzy, audytorzy i ubezpieczyciele, którzy świadczą usługi doradcze, bankowe, prawne, ubezpieczeniowe i księgowe. Organy rządowe, które wymagają od nas raportowania działań przetwarzania. Trzecie strony, do których sprzedajemy, przenosimy lub łączymy część naszego biznesu lub naszych aktywów.

Wymagamy od wszystkich trzecich stron, którym przekazujemy Twoje dane, aby respektowały bezpieczeństwo Twoich danych osobowych i traktowały je zgodnie z prawem. Tylko w takich przypadkach pozwalamy takim stronom przetwarzać Twoje dane osobowe w określonych celach i zgodnie z naszymi instrukcjami.


8. PAŃSTWA PRAWA

Zgodnie z przepisami Ogólnego Rozporządzenia dotyczącego Ochrony Danych Osobowych (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – (RODO), mają Państwo następujące prawa:

Żądania dostępu do swoich danych osobowych (zazwyczaj określane „wnioskiem o dostęp do danych osoby, której dotyczą”). Pozwala to Państwu na uzyskanie kopii swoich danych osobowych, które przechowujemy, oraz sprawdzenie, czy przetwarzamy je zgodnie z prawem.

Żądania sprostowania danych osobowych, które przechowujemy. Pozwala to Państwu na sprostowanie niepełnych lub niedokładnych danych będących w naszym posiadaniu. Może jednak zajść konieczność zweryfikowania przekazanych nam nowych danych.

Żądania usunięcia danych osobowych. Pozwala to Państwu zwrócić się do nas z prośbą o skasowanie lub usunięcie swoich danych osobowych, gdy nie mamy dobrego powodu, aby dalej je przetwarzać. Mają również Państwo prawo poprosić nas o skasowanie lub usunięcie swoich danych osobowych w przypadku, gdy wcześniej pomyślnie skorzystali Państwo ze swojego prawa do sprzeciwu wobec przetwarzania (patrz niżej), gdy zaistniało prawdopodobieństwo, że przetworzyliśmy Państwa dane niezgodnie z prawem, lub gdy jesteśmy zobowiązani do usunięcia Państwa danych osobowych, aby spełnić wymogi lokalnego prawa. Prosimy jednak mieć na uwadze, że nie zawsze możemy być w stanie spełnić żądania usunięcia danych z konkretnych powodów prawnych, o których w stosownym przypadku poinformujemy Państwa w momencie otrzymania żądania.

Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, jeśli dokonujemy go w oparciu o nasz uzasadniony interes (lub interes osoby trzeciej), a w związku z Państwa szczególną sytuacją chcą Państwo zgłosić sprzeciw wobec przetwarzania danych na tej podstawie, gdyż w Państwa odczuciu ma to wpływ na Państwa podstawowe prawa i wolności. Mają również Państwo prawo do wniesienia sprzeciwu, jeśli przetwarzamy Państwa dane osobowe do celów marketingu bezpośredniego. W niektórych przypadkach możemy wykazać, że mamy ważne i uzasadnione podstawy, aby przetwarzać Państwa dane, które są nadrzędne wobec Państwa praw i wolności.

Żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych. Pozwala to Państwu wystąpić do nas z prośbą o zawieszenie przetwarzania Państwa danych osobowych w następujących okolicznościach: (a) jeśli chcą Państwo, abyśmy ustalili dokładność danych; (b) gdy wykorzystywanie przez nas danych jest bezprawne, ale nie chcą ich Państwo usunąć; (c) gdy chcą Państwo, abyśmy przechowywali dane, nawet jeśli ich już nie potrzebujemy, ponieważ są one Państwu potrzebne do ustalenia, wykonania lub obrony roszczeń prawnych; lub (d) jeśli wnieśli Państwo sprzeciw wobec wykorzystywania przez nas danych, ale musimy zweryfikować, czy mamy nadrzędne, uzasadnione podstawy do ich wykorzystywania.

Żądania przekazania danych osobowych Państwu lub osobie trzeciej. Przekażemy dane osobowe Państwu lub wskazanej przez Państwa osobie trzeciej w zorganizowanym, powszechnie stosowanym formacie przeznaczonym do odczytu komputerowego. Należy zauważyć, że to prawo dotyczy tylko zautomatyzowanych danych, w odniesieniu do których udzielili nam Państwo pierwotnie zgody na wykorzystanie, lub gdy korzystaliśmy z tych danych w celu wykonania umowy z Państwem.

Wycofania zgody w dowolnym momencie, jeśli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody. Nie wpłynie to jednak na zgodność z prawem przetwarzania danych, które odbyło się przed wycofaniem zgody. W przypadku wycofania zgody możemy nie być w stanie dostarczać Państwu pewnych produktów lub usług. W takiej sytuacji powiadomimy o tym Państwa w chwili wycofywania zgody.